Vēsturisko zemju un nemateriālā kultūras mantojuma nodaļa aicina nozares darbiniekus un citus interesentus pieteikties profesionālās pilnveides kursiem “Kultūras piedāvājuma veidošana”, kas norisināsies četras dienas martā un aprīlī.
Paldies par interesi, maksimālais vietu skaits ir sasniegts! Ja vēlaties saņemt informāciju vietas atbrīvošanās gadījumā vai par kursu atkārtotu norisi, aicinām aizpildīt anketu: https://bit.ly/3uvdV9P
Kursu ietvaros tiks apskatītas šādas tēmas: kopienas iesaiste kultūras mantojuma saglabāšanā, kultūras tūrisms Latvijā, projektu pieteikumu veidošana, komunikācija un mārketings, kultūras norišu mākslinieciskās koncepcijas izstrāde un tehniskās producēšanas pamati.
Ja rodas jautājumi, aicinām sazināties ar LNKC latviešu vēsturisko zemju eksperti Agnesi Karlsoni, e-pasts agnese.karlsone@lnkc.gov.lv, tel. nr. 29980035.
Apjoms: 16 akadēmiskās stundas
Norises laiks: no 2024. gada 20. marta līdz 10. aprīlim, trešdienās no 13:00 līdz 16:30 (ar 30 minūšu pauzi)
Norise: tiešsaistē Zoom platformā
Dalības maksa: 32 EUR
Kursu dalībnieki saņems Latvijas Nacionālā kultūras centra apliecību par profesionālās pilnveides kursu apguvi.
Kursu saturs detalizēti:
20.03.2024. |
|
Kā kopienai iesaistīties kultūras mantojuma saglabāšanā? Dažādi piemēri un prakses līdzdalībā. |
Ieva Vītola Latvijas Kultūras akadēmijas Kultūras un mākslu institūta pētniece, starpnozaru mākslas grupas SERDE tradicionālās kultūras projektu īstenotāja
|
Kultūras tūrisms Latvijā. Vai varam to atļauties? |
Astrīda Rogule Latvijas Nacionālā mākslas muzeja Laikmetīgās mākslas kolekcijas glabātāja, Latvijas Kultūras akadēmijas docente, tūrisma grupu vadītāja un gide
|
27.03.2024. |
|
Projektu pieteikumu māksla – izplatītākās kļūdas un labā prakse |
Dace Bluķe Valsts kultūrkapitāla fonda padomes priekšsēdētāja, Liepājas universitātes lektore, muzikoloģe
|
Projektu pieteikumu māksla – izplatītākās kļūdas un labā prakse
|
Dace Bluķe Valsts kultūrkapitāla fonda padomes priekšsēdētāja, Liepājas universitātes lektore, muzikoloģe
|
03.04.2024. |
|
Digitālie mārketinga rīki un kultūras pasākumu reklāma: auditorijas piesaiste un noturēšana |
Aiva Juhnevica Liepājas koncertzāles “Lielais dzintars” Mārketinga un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja |
Digitālie mārketinga rīki un kultūras pasākumu reklāma: auditorijas piesaiste un noturēšana |
Aiva Juhnevica Liepājas koncertzāles “Lielais dzintars” Mārketinga un sabiedrisko attiecību daļas vadītāja |
10.04.2024. |
|
Kā atrast prieku, radīt svētkus un apburt draugus un ienaidniekus |
Una Rozenbauma Radošā direktore |
Tehniskās producēšanas pamati |
Tiks precizēts
|