Dziesmu un deju svētku tradīcija
foto

Lai piedalītos XXVII Vispārējos latviešu Dziesmu un XVII Deju svētkos, dalībniekiem būs jāveic elektroniskā reģistrācija, kas ir ātrs, viegls un ērts veids, kā nodot Svētku rīkotājiem nepieciešamos datus daudzfunkcionālās Dalībnieka kartes izveidei.

“No lietošanas viedokļa reģistrācija ir ērta, pārdomāta, tajā tiks prasīta tikai nepieciešamā pamatinformācija. Šis risinājums ir būtisks, jo Dziesmu un deju svētki ir ne tikai godājama tradīcija, bet arī notikums, kurā atspoguļojas mūsdienu vajadzība pēc drošības, ērtībām un pārdomātas funkcionalitātes. Esam gandarīti, ka mums ir lieliski partneri, kas palīdz realizēt šīs ieceres,” pauž Svētku izpilddirektore Daina Markova.

Elektronisko dalībnieku reģistrācijas sistēmu saskaņā ar publiskās iepirkumu procedūras rezultātiem izstrādā un ievieš uzņēmums ZZ Dats. “Esam gandarīti būt daļa no Dziesmu un deju svētkiem, izstrādājot un nodrošinot elektronisko reģistrāciju svētku dalībniekiem gan Latvijā, gan ārzemēs. Ikdienā strādājam, lai valsts un pašvaldību pakalpojumi kļūtu ērtāki un iedzīvotājiem pieejamāki. Mums kā Latvijas uzņēmumam šī ir nenovērtējama pieredze palīdzēt Dziesmu un deju svētkiem iet līdzi laikam. Dziesmu svētku tradīcijai šogad aprit 150. gadskārta un varam tikai iztēloties, kā tolaik un vēl daudzas desmitgades vēlāk apkopoja informāciju par tiem, kuri svētkos piedalīsies. Noteikti informācijas nogādāšana ar kājām, zirgu u.tml. aizņēma dienas un nedēļas, bet šodien vienā mirklī to var paveikt mobilajā lietotnē. Lai mums visiem viedi svētki!” tā SIA ZZ Dats direktors Edžus Žeiris.

 

Reģistrācijas ceļa karte

Elektroniskā reģistrācija notiks vairākos posmos. Šonedēļ darbu elektroniskās reģistrācijas sistēmā jau sākuši Dziesmu un deju svētku pašvaldību koordinatori, ievadot sistēmā informāciju par savas pašvaldības kolektīviem, no 20. februāra līdz 5. martam informāciju par kolektīviem un to dalībniekiem papildinās kolektīvu vadītāji.

Savukārt dalībnieki informāciju par sevi varēs ievadīt no 6. marta līdz 19. martam īpaši veidotā mobilajā lietotnē (būs pieejama “Google Play” un “App Store”), kas būs arī svarīgs informācijas izziņas avots dalībniekiem Svētku laikā. Lai piekļūtu savam profilam mobilajā lietotnē, sākotnēji dalībniekiem būs jāizmanto unikāls kods, kas tiks nosūtīts uz dalībnieka e-pastu. Lietotnē dalībniekiem būs jāveic savas fotogrāfijas augšuplāde, jāatzīmē informācija par ēdināšanu un jānorāda visi kolektīvi, kuru sastāvā plāno piedalīties Svētkos, kā arī jāatzīmē galvenais kolektīvs, kura nosaukums tiks norādīts uz Dalībnieka kartes. Nepilngadīgo dalību Svētkos būs jāreģistrē vecākam vai tā likumiskajam pārstāvim.

Pēc reģistrācijas dalībniekus Svētkiem sistēmā apstiprinās katra kolektīva vadītāji, un pēc tam secīgi gala apstiprinājumu savas pašvaldības kolektīviem sistēmā sniegs pašvaldību koordinatori. Savukārt, apstiprinājumu tam, vai reģistrētā persona kļūs par Svētku dalībnieku, katrs saņems pēc skašu rezultātu apkopošanas maijā. Vēlāk Svētkiem būs jāreģistrējas arī brīvprātīgajiem, organizatoriskajam un tehniskajam personālam, kam reģistrēšanās laiks tiks izziņots atsevišķi.

Svētku dalībniekiem, kuriem nebūs pieejams viedtālrunis vai planšete un nevarēs lietot mobilo lietotni, jāvēršas pie sava kolektīva vadītāja. Vadītājam būs nodrošinātas iespējas ievadīt arī pilnu informāciju par dalībnieku un pievienot fotogrāfijas.

Diasporas kolektīvu vadītājiem būs pieejama google.com konta autentifikācija ar Gmail e-pastu. Savukārt Diasporas/Ārvalstu dalībnieki elektronisko reģistrāciju veiks tādā pašā veidā, kā jebkurš cits dalībnieks – izmantojot Svētku mobilo lietotni.

 

Informācija un uzziņas par reģistrācijas sistēmu

Informācija par dalībnieku reģistrāciju tiks izvietota dziesmusvetki.lv sadaļā “Dalībniekiem”, kur arī būs pieejama videopamācība un reģistrācijas ceļvedis “Soli pa solim. Dalībnieka elektroniskā reģistrācija”. Kolektīvu vadītājiem notiks vebināru sērija, kurā tiks demonstrēts reģistrēšanās process sistēmā, kā arī atbildēts uz neskaidrajiem jautājumiem. Sākot ar 20. februāri darbosies atbalsta e-pasts: registracija@dziesmusvetki.lv , uz kuru būs iespējams sūtīt jautājumus neskaidrību gadījumā.

Laika periodā, kad reģistrācijas procesu veiks dalībnieki, darbosies arī Svētku Lieldrauga Latvijas Mobilais telefons nodrošināts info tālrunis, kurš sāks darbu 6. martā.

“Esam patiesi pagodināti būt par Dziesmu un deju svētku lieldraugu. Atbalstīsim svētku norisi gan ar vairākiem satura jaunumiem, kas būs redzami LMT Viedtelevīzijā visā Latvijā, gan arī ar LMT tehnoloģiju iespējām. Jau no 6. līdz 19. martam LMT nodrošinās zvanu centra darbību dalībnieku reģistrācijai. Apvienojot paaudzēs krātu mantojumu un drosmīgi ejot pretī jauniem apvāršņiem – ir iespējams radīt ko paliekošu un vērtīgu visām paaudzēm. Tā ir nesatricināma LMT pārliecība, tāpēc priecājamies būt par Dziesmu un deju svētku lieldraugu,” saka LMT prezidents Juris Binde.

 

Svētku dalībnieku kartes funkcionalitāte

Gaidāmo Svētku Dalībnieku karte būs daudzfunkcionāla – tā kalpos kā dalībnieka identifikācijas dokuments, ar to varēs iekļūt mēģinājumos un koncertos, kā arī saņemt ēdināšanas pakalpojumus Svētku norises vietās. Uz kartes būs izvietots  dalībnieka fotoattēls, vārds un uzvārds, kolektīva nosaukums un unikāls QR kods.

Dalībnieku reģistrācija PPT

Foto galerija no preses konferences par XXVII Vispārējo latviešu Dziesmu un XVII Deju svētku dalībnieku reģistrācijas sistēmu |14.02.2023.