11. oktobrī profesionālās ievirzes un profesionālās vidējās izglītības programmas ”Pūšaminstrumentu spēle” un “Sitaminstrumentu spēle” pedagogi profesionālās kompetences pilnveides programmas ietvaros tikās Mākslu izglītības kompetences centrā “Nacionālā Mākslu vidusskola” Emīla Dārziņa mūzikas skolā un 23. oktobrī profesionālās ievirzes un profesionālās vidējās izglītības programmas “Stīgu instrumentu spēle – Kokles spēle” pedagogi profesionālās kompetences pilnveides programmas ietvaros tikās Ogres Mūzikas un mākslas skolā.
Tika pārrunāti 2023./ 2024. mācību gadā aizvadītā kokles spēles Valsts konkursa aktuālie jautājumi, ierosinājumi un pilnveides iespējas.
“Dalīšanās savstarpējā pieredzē ir neatsverama pedagogu pilnveidošanās sastāvdaļa.Aizvien vairāk bērni mūzikas un mākslas skolās meklē patvērumu no ikdienas steigas un kņadas, tāpēc svarīgi pedagogiem ir izprast mūsdienu jauniešus,” novērojumos dalās Latvijas Nacionālā kultūras centra(LNKC) Kultūrizglītības nodaļas mūzikas izglītības eksperts Kārlis Jēkabsons.
Privātās izglītības iestādes “Patnis” iekļaujošās izglītības metodiķe Inga Grigaļuna dalījās pieredzē un sniedza ieskatu iekļaujošās izglītības praksē. Jāzepa Mediņa Rīgas Mūzikas vidusskolas flautas skolotāja Liene Denisjuka-Straupe, kura Tallinā šobrīd apgūst “Aleksandra tehnikas” pamatprincipu instrumenta spēles apguves procesā, sniedze praktiskus ieteikumus, kā tikt galā ar ikdienas sasprindzinājumu darbā.
Pilnveides kursos piedalījās vairāk nekā 110 mūzikas nozares pedagogi.
LNKC izsaka pateicību Mākslu izglītības kompetences centram “Nacionālā Mākslu vidusskola” Emīla Dārziņa mūzikas skolai un Ogres Mūzikas un mākslas skolai par sniegto organizatorisko atbalstu.